You are currently viewing کاملاً بهترین محصول ضد پیری و ضد چروک است که تا به حال استفاده کرده ام

کاملاً بهترین محصول ضد پیری و ضد چروک است که تا به حال استفاده کرده ام


همه، من می خواستم این اطلاعات را در پست دیروزم قرار دهم تا بتوانم تمام اطلاعات سلامتی خود را در یک پست ماهانه نگه دارم، اما عجله داشتم (چهارشنبه بود و قرار بود برای ناهار با مادر و خواهر پاداش ملاقات کنم) ، و من کاملاً فراموش کردم این را اضافه کنم. به هر حال، اگر آپدیت وضوح/کاهش وزن/2024 من را برای ماه آوریل از دست دادید، شما می توانید آن را در اینجا بررسی کنید.

اما علاوه بر تمام پیشرفت‌های بدون قند، کاهش وزن و سالمی که انجام داده‌ام، استفاده از بهترین محصول ضد پیری و ضدچروکی را که تا به حال استفاده کرده‌ام نیز شروع کرده‌ام و مجبور شدم این اطلاعات را منتقل کنم. بر. من می دانم که من یک وبلاگ سبک زندگی / سلامتی نیستم و هرگز قصد ندارم این وبلاگ را به یک وبلاگ تبدیل کنم. اما من همچنین می‌دانم که ما خانم‌ها برای اینکه زمان را به عقب برگردانیم (مخصوصاً زمانی که زمان روی صورتمان می‌چرخد و رد چکمه‌ها را به‌عنوان اثبات می‌گذارد، چقدر برای کرم‌ها، معجون‌ها، قرص‌ها، پودرهای کلاژن و غیره هزینه می‌کنیم). 😀) پس نمی خواستم فراموش کنم این را به شما منتقل کنم.

بگذارید کمی به عقب برگردم. در ابتدای امسال، من به طور باور نکردنی در مورد پوستم و به طور خاص پوست صورت، گردن و سینه ام دلسرد شدم. منظورم این است که می دانم ژوئن گذشته 50 ساله شدم، اما به نظر می رسید که هر ماه یک سال پیری را می پوشم. از دیدن چین و چروک‌های پیشانی‌ام، پوست چروک‌شده زیر چشمم و غیره بسیار ناامید شدم.

من هر کرم و معجونی را که هر اینفلوئنسر اینستاگرام به من گفته بود، خریدم، و حتی اگر اکثر آنها فوراً برای حجیم کردن پوست من و کاهش ظاهر پوست نازک، کرپ مانند و چروکیده کار می کنند، اما هیچ اثر ماندگاری نداشت. بیش از چند ساعت طول کشید.

بگذارید به شما نشان دهم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. و فقط یک هشدار، شما در شرف دیدن نماهای نزدیک بسیار بیشتری از صورت من بدون آرایش هستید که همیشه می خواهید ببینید. 😀 اما بگذارید از اول امسال شروع کنم. من در 28 ژانویه امسال بودم.

صورت من در آن زمان قطعاً پف کرده تر از اکنون بود زیرا از آن زمان به بعد 25.5 پوند وزن کم کردم. اما من در مورد صورت پف کرده صحبت نمی کنم. چیزی که من را ناامید کرد عمدتاً پوست خشک، چروکیده و شبیه کرپ زیر چشمم بود. و من همیشه کسی هستم که کرم مرطوب کننده روی صورتم جمع می کنم زیرا پوست من همیشه بسیار خشک بوده است. از آنجایی که من محصولات طبیعی را دوست دارم، همیشه از روغن نارگیل به عنوان مرطوب کننده استفاده کرده ام. اما وقتی اوایل امسال شروع به دیدن پوست خشک و چروک زیر چشمم کردم، شروع به خرید محصولاتی کردم که به طور خاص برای استفاده در آن پوست زیر چشمم به بازار عرضه شده بودند. اما هر چیزی که امتحان کردم هیچ اثر ماندگاری نداشت.

این هم نمای نزدیک از عکس بالا. با وجود اینکه دائماً مرطوب می‌کردم، پوستم همیشه خشک به نظر می‌رسید. و به خدا، آن ناحیه زیر چشم واقعاً مرا آزار می داد.

و بنابراین مردم فکر نمی کنند که این فقط یک عکس بد یا فقط نور بد است یا من واقعاً این بار خسته بودم، من عکس های بیشتری را که در زمان های مختلف با نورهای مختلف گرفته شده اند به شما نشان خواهم داد. این هم عکس دیگری از 31 ژانویه. دوباره با چشم. اوه

از اینکه عینک می زدم بسیار خوشحال بودم زیرا حداقل تا حدودی چین و چروک ها را پوشانده بود، اما حتی در آن زمان هم هیچ راهی برای پنهان کردن آنچه در زیر چشمانم می گذشت وجود نداشت. حتی با عینکم هم همیشه چشمانم خیلی خسته و پیر به نظر می رسید.

حتی با تابش خیره کننده عینک من (چون فراموش کرده بودم آنها را با روکش ضد تابش نور سفارش دهم) هیچ استتاری نداشت.

من از ابتدای سال شروع به استفاده از دو محصول مختلف کاملاً مذهبی کرده بودم. (راستی من یکی از آنها را تابستان گذشته بعد از تأثیرپذیری از یک اینفلوئنسر شروع کردم. 😀 ) این “پیشرفت” بعد از استفاده از یکی از آنها برای ماه ها و دیگری برای حدود یک ماه است. من این عکس را زمانی گرفتم که مت در اوایل فوریه در بیمارستان بستری بود. من امیدوار بودم که بعد از افزودن این محصول دوم شاهد پیشرفت بیشتری باشم، بنابراین این تصویر واقعاً برای من دلسرد کننده بود.

این هم نمای نزدیک از چشمان من از عکس بالا. من واقعاً هیچ تفاوتی با استفاده از این محصولات نمی بینم.

بنابراین، زمانی که مت از بیمارستان خارج شد، صورتم در گوشه‌های دهانم ترکید و شروع به قرمزی و خارش در گردنم کرد. بنابراین با تمام مسائلی که با آن دست و پنجه نرم می‌کردم، از پوست خشک، کرپ مانند و چروکیده گرفته تا بثورات و لکه‌های قرمز خارش‌دار روی گردنم، هر چیزی را که به ذهنم می‌رسید از روغن نارگیل و پیه گرفته تا پوست خشک و چروکیده می‌ریزم. پوست، به کرم بنادریل برای قرمزی خارش گردنم و تمام کرم هایی که خریده بودم.

وقتی هیچ کدام از آنها واقعاً کار نکرد، در نهایت از خودم پرسیدم:چه چیزی دارم که هنوز امتحان نکردم؟در کمدهایم را نگاه می کردم و به چیزی برخوردم که امتحان نکرده بودم…درجه سانتی گرادروغن کرچک.

بعد از اینکه شروع به دنبال کردن یک متخصص لنفاوی در اینستاگرام کردم، روغن کرچک و یک بسته روغن کرچک خریدم. او بسته‌های روغن کرچک را برای همه چیز توصیه می‌کند و من هر شب از آن برای کبدم استفاده می‌کردم. و در حالی که من مقدار زیادی در مورد خواص شگفت انگیز روغن کرچک خوانده بودم (اگر آن را بررسی نکرده اید، به شدت آن را توصیه می کنم) و می دانستم که برای طیف گسترده ای از مسائل خوب است، مطمئن نبودم که آن را قرار دهم. روی صورت و گردنم اما تصمیم گرفتم به هر حال تلاش کنم. این مواد کاملاً غلیظ است، بنابراین چیزی نیست که من هرگز سعی کنم قبل از آرایش کردن برای رفتن به جایی، به عنوان یک مرطوب کننده روزانه روی صورتم بگذارم. اما من شروع کردم به استفاده از آن شب قبل از خواب. هر شب بعد از تهیه پک روغن کرچک و پوشیدن آن، مقداری روغن کرچک روی انگشتانم می‌مالم و روی صورت و گردنم می‌مالم.

همه، من نمی توانستم تغییر را باور کنم! من در کمتر از دو هفته تفاوت های بسیار قابل توجهی را در پوست خود دیدم. این عکس بالا که من وقتی مت در بیمارستان بود گرفتم، در 6 فوریه گرفته شده است. این عکس زیر در 22 فوریه گرفته شده است.

میدونم ترسناک به نظر میرسم 😀 من در استودیو کار می کردم و بعدازظهر استراحت سونیک داشتم، بنابراین موهایم به هم ریخته بود. اما این صورت بدون آرایش من بعد از کمتر از دو هفته استفاده از روغن کرچک روی صورتم هر شب قبل از خواب است.

در اینجا یک نمای نزدیک از عکس بالا است.

اینم یه عکس دیگه چند هفته بعد. این یکی دوم مارس است.

اینم یه نمای نزدیک دیگه…

و این هم یکی از امروز صبح، 2 مه، حدود 45 دقیقه بعد از اینکه از خواب بیدار شدم.

و دیگری از نزدیک…

یعنی… همه!!! من در طول سال گذشته محصولات زیادی را برای کمک به پوستم خریداری کرده ام. و آنچه به من قابل توجه ترین نتایج را داد روغن کرچک بود! این نه تنها مرطوب‌کننده‌ترین چیزی است که تا به حال روی صورت و گردنم گذاشته‌ام، بلکه لکه‌های قرمز و خارش‌دار را از بین می‌برد و همچنین کارهای شگفت‌انگیزی برای پوست گردن و سینه‌ام انجام می‌دهد، پوستی که سفت و سفت به نظر می‌رسد. چین خورده اما متاسفانه من از پیشرفت پوستم در آن نواحی عکس نگرفته ام. چشمان من چیزی است که من را بیش از همه ناامن کرده است، بنابراین این چیزی است که با عکس های پیشرفت دنبال می کنم.

من می دانم که تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که حرف من را قبول کنید (نه فقط حرف من که این نتایج از روغن کرچک به دست آمده است، بلکه حرف من که هیچ یک از عکس های بالا را روتوش نکردم) و مردم معمولاً در مورد ادعاها شک دارند. در مورد محصولات مراقبت از پوست ضد چروک و ضد پیری ساخته شده است، اما من حتی اینجا نیستم تا چیزی به شما بفروشم. منظور من این است که، من لینک روغن کرچک دقیقی که استفاده می کنم به شما می دهمو این یک پیوند وابسته است.

اما نتایج من ربطی به مارک روغن کرچک که استفاده می کنم ندارد. فقط می‌خواهید مطمئن شوید که ارگانیک، پرس سرد، بدون هگزان و در یک بطری شیشه‌ای است. (روغن کرچک از بطری پلاستیکی استفاده نکنید!!) بنابراین من با مارک خاصی از روغن کرچک ازدواج نکرده ام. من فقط می خواهم این اطلاعات را منتقل کنم تا دیگران بتوانند ویژگی های شگفت انگیز روغن کرچک را درک کنند. من از هر مارکی که این مشخصات را داشته باشد استفاده خواهم کرد. اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که تا آخر عمرم هر شب از روغن کرچک روی صورتم استفاده می‌کنم و دیگر هرگز فریب نخواهم داد تا یک کرم ضدپیری معجزه‌آسا دیگر توسط اینفلوئنسر دیگر یا تبلیغ درخشان اینستاگرام بخرم.

من نمی توانم از این موضوع عبور کنم…



Source link