You are currently viewing هفته لباس: Sanaë Lemoine

هفته لباس: Sanaë Lemoine


هفته لباس: Sanaë Lemoine

هفته لباس: Sanaë Lemoine

چند هفته پیش یک نویسنده و نویسنده کتاب آشپزی سانا لموئین شام با دوستان. آن دو دور میز رفتند و سبک خود را توصیف کردند. او به ما گفت: «وقتی به من رسیدیم، همه همزمان پریدند. «آنها گفتند: «سبک تو خیلی فرانسوی است!» من به نوعی شوکه شدم. من در فرانسه به دنیا آمدم اما از سال 2007 در ایالات متحده زندگی کردم. در اینجا او چهار نوع از…

هفته لباس: Sanaë Lemoine

لباس: زارا، مشابه. گوشواره: لوئیز داماس. چکمه: Everlane.

در مورد لباس های مهم: رمان من ماجرای مارگوتمنتشر شده در 16 ژوئن 2020. در روز انتشار قرار دادم سرهنگ قرمز از جانب حلقه و به پیک نیک ساحل رفت. یک بار دوستی به من گفت که وقتی نوبت به لباس پوشیدن برای مراسم می رسد، مهم است که لباس راحتی بپوشی که قبلاً پوشیده ای – این لباس زارا برای من هم یکی از آن لباس هاست – زیرا نمی خواهید به فکر لباس خود باشید. لباس در یک لحظه بزرگ از زندگی

هفته لباس: Sanaë Lemoine

لباس: زارا، مشابه. گوشواره: لوئیز داماس.

روی لباس امضا: من این لباس را در اوایل سال 2016 خریدم و هنوز هم مورد علاقه من است. یک روز تماشا کردم آبی جی و متوجه شدم سارا پالسون پوشیده بود “لباس من! می توانید هیجان من را تصور کنید.

هفته لباس: Sanaë Lemoine

بلیزر: سوئر، چند ساله، مشابه. شلوار: Everlane“من آنها را در چندین رنگ دارم.” مارگوت. گوشواره: لوئیز داماس.

برای لذت بردن از اتو کردن: این باعث می شود که من قدیمی به نظر برسم، اما من نمی توانم بدون آهن خودم زندگی کنم. مامان و پدرم همه چیز را اتو کردند، بنابراین می‌توانستم ببینم که چگونه می‌توانست با دادن تمیزی به یک پیراهن کتان یا یک شلوار سفید که دوست دارم، لباس را کاملاً تغییر دهد. من روی یکی خوب پریدم اهن با وزن و استفاده از a تخته کوچک Ikea. آسان و رضایت بخش است.

هفته لباس: Sanaë Lemoine

در یک فلش بک کوچک: وسواس من با اتو از سنین پایین شروع شد، اما چرا بیرون اتو می کنم؟

بالا: خدا را شکر که من یک VIP هستم. کفش: مارگوت. شلوار: Everlane. گوشواره: لوئیز داماس.

برای زیبا به نظر رسیدن بدون لباس: در دهه بیستم، من به لباس تکیه می کردم زیرا می خواستم احساس زیبایی داشته باشم. سپس متوجه شدم که شلوار با ساختار یا شکل سرد می تواند هم احساس زیبایی می کنم در حالی که کمد خود را تمیز می کردم، از شر کفش های فوق العاده ناراحت کننده ای که پوشیده بودم نیز خلاص شدم. من همه جا راه می روم، پس این روزها اصلاً جای کفش هایم خوب نیست. مارگوت یک موهبت الهی برای پاهای بسیار پهن من است زیرا کفش هایی در سه عرض درست می کنند که شبیه دمپایی است.

هفته لباس: Sanaë Lemoine

بالا: خدا را شکر که من یک VIP هستم. شلوار: Everlane. کفش: مارگوت. گوشواره: لوئیز داماس.

روی یک جواهر پاریسی: این تاپ ابریشمی متعلق به یک مغازه قدیمی در پاریس با نامی مسخره است: خدا را شکر که من یک VIP هستم. اما دو دوست شیک ترین من – امیلی و کلاغ سیاه – قسم می خورم، و حالا باید خودم را به یک بازدید در هر سفر محدود کنم!

پیراهن: اصلاحات. ژاکت: پیر کاردین، مشابه. شلوار: لو بون شاپ. گوشواره: لوئیز داماس. کفش: Heschung، مشابه. جوراب: تابیو“آنها درخشش بی‌نظیری دارند و ساده‌ترین لباس‌ها را بالا می‌برند.”

درباره سبک مادر و دختر: برای مدت طولانی، سبک مادرم برایم غیرقابل دسترس به نظر می رسید، شاید به این دلیل که ما در دوران کودکی و نوجوانی روابط نسبتاً تیره ای داشتیم. پدرم می‌گفت: «مادرت شیک‌ترین فردی است که من می‌شناسم» و من نگاهم را برمی‌گرداندم. او به ترکیب و تطبیق رنگ ها توجه دارد. اغلب جزئیات غیرمنتظره ای مانند روسری بسته به گردن یا کمربند پهن وجود دارد. او همچنین یک فرد متحدالشکل است که بارها و بارها همان لباس ها را می پوشد. با هم صمیمی شدیم و چند سال پیش فهمیدم که شروع کردم مثل او لباس بپوشم. الان میپوشم این شلوارها چندین بار در هفته. مادرم آنقدر آنها را دوست داشت که او یک جفت خواست

پیراهن: اصلاحات. ژاکت: پیر کاردین، مشابه. شلوار: فروشگاه لو بون. گوشواره: لوئیز داماس. گردنبند: آرو“من هر روز آن را می پوشم.”

دست به دامن: من دوست دارم کمد لباس دوستانم را “خرید” کنم و بالعکس. من این ژاکت را پس از فوت پدربزرگم در سال 2020 از کمد لباس به ارث بردم. این ژاکت به دلیل سال‌ها پوشیدن نرم است و به اندازه‌ای جادار است که روی ژاکت قرار گیرد. این تاپ هدیه دوستم بود جانت. من همیشه از سبک او پیروی می کنم و وقتی او به من اجازه این کار را داد نمی توانستم شانسم را باور کنم.

هفته لباس: Sanaë Lemoine

لباس سرهمی: الکس میل“آنها چندین بار در سال فروش شگفت انگیزی از جوراب دارند.” فروشگاه لو بون.

در مورد لباس پوشیدن در پاریس و نیویورک: وقتی به پاریس برگشتم، کمی بیشتر دلم گرفته است. به سمت بلیزرها می کشم و کفش های زیباترم را بسته بندی می کنم. گاهی اوقات من به اطراف نگاه می کنم و فکر می کنم همه آنها با لباس های هوشمندانه به نظر می رسند اما کمی شبیه هم هستند؟ وقتی در نیویورک هستم، احساس آزادی بیشتری می کنم – چنین تنوعی در سبک افراد وجود دارد.

لباس سرهمی: الکس میل. جوراب: فروشگاه لو بون.

برای یک مهارت عجیب: نکته عجیب این است که من یک حافظه عکاسی بسیار دقیق برای لباس دارم. حتی 15 سال بعد، دقیقاً به یاد می‌آورم که یکی از دوستان هنگام ملاقات ما چه لباسی پوشیده بود. اگر آن را بردارم شوم به نظر می رسد. در مورد لباس های خودم هم همینطوره، هرچند زیاد کمک کننده نیست!

خیلی ممنونم، سناو به شما تبریک می گویم کتاب آشپزی زیبای اخیر!

PS زنان بیشتر و بیشتری هفته ها است که لباس های خود را به اشتراک می گذارندو دستور دسر از کتاب آشپزی جدید ثنا که با یکی از دوستانش نوشته است، اولگا ماسووا.

(عکس از جولیا رابز.)

توجه: اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم. ما فقط محصولاتی را توصیه می کنیم که واقعا دوستشان داریم. خیلی ممنونم.





Source link