You are currently viewing نحوه اضافه کردن تخته های چوبی به دیوار خالی (گام به گام)

نحوه اضافه کردن تخته های چوبی به دیوار خالی (گام به گام)


در چند ماه گذشته، به پدرم کمک کرده ام اتاق های خالی طبقه دوم آپارتمانش را تزئین کند. میتوانی ببینی طراحی اتاق مهمان من در اینجا، طراحی حمام در اینجاو طراحی سقف در اینجا.

ایده های تزیین شیروانی طبقه بالا

فرش 9×12 // مبل چرمی // صندلی با کیف // میز قهوه بیضی شکل // چراغ پایهدار // کنسول رسانه // کاشت برنجی // دیوار گالری // بالش مخملی // بالش طرح دار

در حالی که من خیلی هیجان زده بودم برنامه بازی من برای فضای اتاق زیر شیروانیاز دیوار بزرگ پشت مبل کمی عصبی بودم.

یک دیوار سفید خالی پشت یک مبل چرمی و یک فرش آبی سرمه ای

من داشتم دیوار گالری متقارن برای این فضا برنامه ریزی شده بود، اما این لوح خالی همچنان بسیار وسیع به نظر می رسید.

در مورد تخته های چوبی بیشتر بدانید

در حالی که سنگ تمام گذاشتن در طراحی زیر شیروانی، نام تجاری متری در مورد ایجاد محتوا پیرامون آخرین محصول خود با من تماس گرفتند – این پانل های دیواری باریک. من در گذشته با آنها کار کرده ام دیوار پله من و در تخته و چوب بازی در راهروی خواهرم. کار کردن با آنها فوق العاده است.

متری می‌خواست تصاویر و ویدیوهایی از پانل‌های دیواری چند لایه برای مواد تبلیغاتی خود استفاده کند. تنها مشکل این بود که در خانه خودم فضایی برای عکاسی از محصول نداشتم.

دیوار خالی اتاق زیر شیروانی پدرم

بعد یاد آن دیوار بزرگ آپارتمان پدرم افتادم. این مکان عالی برای یک دیوار چوبی بود.

با کمال میل پذیرفتم و سفارش دادم این پانل های دیواری چوبی به رنگ گردویی مشکی. همچنین در بلوط سفید و بلوط گیلاس موجود است. من عاشق ظاهر تخته های چوبی عمودی هستم که چشم شما را جلب می کند و به هر دیوار خالی علاقه می بخشد. این پنل ها ساده ترین گزینه برای دستیابی سریع به این ظاهر هستند!

پروژه دیوار اسلات DIY – لوازم

غلتک پشت تخته نمدی

من به انجام پروژه های خارج از خانه عادت ندارم، بنابراین زمان زیادی را صرف اطمینان از داشتن تمام لوازم و ابزار مورد نیاز برای این پروژه کردم. روز قبل ماشینم را شارژ کردم تا چیزی فراموش نکنم! در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید…

نحوه نصب دیوار با لت های چوبی

نحوه نصب پانل های چوبی بر روی دیوارهای لخت خود

جعبه ها رسید و من مشتاق بودم که شروع کنم. دو پانل در یک جعبه قرار دارند و ابعاد هر کدام 1 فوت در 8 فوت است. من شش جعبه سفارش دادم و اگر اشتباهی کردم کمی اضافه به من دادند.

با طرح خود بیایید

وقتی این پروژه را شروع کردم مطمئن نبودم که کجا می خواهم لت های چوبی را روی دیوار اضافه کنم. متری می‌خواست دیواری برجسته داشته باشد و لزوماً نمی‌خواست این تابلو تمام فضای خالی را پوشش دهد.

دریابیم که دیوارهای منقطع خود را کجا آویزان کنم

پس از استفاده از نوار نقاش برای قاب آن، تصمیم گرفتم حدود 100 اینچ را بپوشانم. این بیشتر طول مبل را پوشش می دهد، اما تمام عرض دیوار را پوشش نمی دهد. همچنین یک پس‌زمینه عالی برای دیوار گالری که در حال برنامه‌ریزی بودم، خواهد بود.

من تخته قرنیز را برداشتم فقط به این دلیل که می دانستم کاناپه پایین دیوار را می پوشاند. اگر قسمت پایین دیوار چوبی را می بینید، توصیه می کنم ابتدا تخته قرنیز را با یک چکش و میله سوراخ کن جدا کنید. سپس می توانید پانل ها را به تخته کف بکشید.

ارتفاع دیوار خود را اندازه بگیرید و علامت بزنید

هنگامی که می دانید کجا می خواهید دیوار چوبی را اضافه کنید، اولین قدم این است که یک خط عمودی شاقول برای اولین قطعه خود بکشید. من تصمیم گرفتم آن را از چپ به راست نصب کنم، اما همیشه می توانید از مرکز شروع کنید. این خط باید عمودی باشد زیرا راهنمای شروع بقیه پانل های دیواری خواهد بود.

من از بالای تخته تا سقف اندازه گیری کردم و آن اندازه را به ایستگاه برش خود در گاراژ برگرداندم.

با استفاده از اره مدور برش دهید

پانل دیوار باریک را روی میز خود قرار دهید و با گیره محکم کنید

ارتفاع پشت پانل را یادداشت کردم. این ناحیه احساس می‌شود و ممکن است دیدن نشانه‌ها دشوار باشد. یک مداد همراهم بود، اما یک نشانگر رنگی شاید برای این کار بهتر بود. من از یک سطح برای علامت گذاری یک خط مستقیم استفاده کردم. با این حال، ای کاش وسایل را بسته بندی کرده بودم مربع سرعت من تا کمی راحت تر شود!

هنگامی که تخته شما علامت گذاری شد، آن را به میز بچسبانید و اره مدور خود را بگیرید. از این ابزار برای برش پانل اضافی از پایین پانل استفاده خواهید کرد. از شنیدن این موضوع خوشحال شدم که اره رومیزی برای این پروژه ضروری نیست زیرا هنوز به تمرین با آن نیاز دارم.

لبه برش پانل ممکن است کمی زبر باشد، بنابراین از کاغذ سنباده ریز استفاده کنید تا روی آن لبه های ناهموار ظاهری صاف داشته باشید.

با پیچ سیاه (یا چسب!) نصب کنید.

برای اتصال پنل به دیوار از پیچ های مشکی استفاده کنید

با اولین برش به اندازه چوب، آن را به دیوار برگردانید و مطمئن شوید که خوب و صاف است. مته خود را بردارید و با استفاده از پیچ های سیاه آن را مستقیماً به دیوار بپیچید. این پیچ‌ها از نمد عبور می‌کنند، نه از نوارهای چوبی، بنابراین باید به راحتی به داخل دیوار خشک بلغزند. نیازی به سوراخ کردن خلبان یا هر چیز دیگری نیست.

من حدود 8-10 پیچ را به بالا و پایین پانل نصب کردم و آنها را به طور مساوی تا بالای دیوار قرار دادم. از آنجایی که آنها سیاه هستند، وقتی عقب می ایستید و به دیوار نگاه می کنید واقعاً نمی توانید آنها را ببینید.

نحوه نصب پانل دیواری بتنی

همچنین می توانید از چسب ساختمانی (من میخ های مایع را ترجیح می دهم) برای چسباندن پانل ها به دیوار استفاده کنید. من این را انتخاب نکردم زیرا پیچ ها همه چیز را خوب و ایمن نگه می داشتند.

برش اطراف پریزهای برق یا کلیدهای چراغ

از چاقوی کمکی خود برای برش دادن پانل اطراف کلیدهای چراغ استفاده کنید

من خیلی سریع برش و نصب پانل ها را انجام دادم تا اینکه به اولین خروجی رسیدم. من دیوار را اندازه گرفتم و آن اندازه ها را به پشت پانل منتقل کردم. سپس از یک چاقو برای بریدن نمد استفاده کردم و موزاییک را گرفتم.

با استفاده از اره منبت کاری اره مویی، چاقو را روی دیوار برش دهید

من اغلب از اره منبت کاری اره مویی خود استفاده نمی کنم بنابراین در این مرحله کمی عصبی بودم. خوشبختانه، برداشتن نوارها و سوراخ کردن اطراف خروجی نسبتاً سریع و آسان بود.

از میخ های مایع برای چسباندن نوارهای باز شده استفاده کنید

با این حال، در حین برش، یکی از قطعات کوچک تراشه چوبی افتاد. وقتی کل پانل را روی دیوار نصب کردم، از میخ های مایع برای اتصال آن به نمد پایین دیوار استفاده کردم. کار آسان!

در مجموع من یازده تخته را به دیوار اضافه کردم و کل پروژه فقط چند ساعت طول کشید تا کامل کنم.

بدون نیاز به رنگ آمیزی و درزبندی

اضافه کردن پانل های دیواری چوبی به دیوار اتاق نشیمن خالی

من پروژه های نجاری زیادی در وبلاگ و همچنین دیوارهای برجسته انجام داده ام. این یکی احتمالا ساده ترین و سریع ترین بود! این به این دلیل است که فقط یک برش در انتهای آن است و سپس آن را مستقیماً روی آن قرار می دهید.

به علاوه، نیازی به پرکننده چوب، درزبندی یا رنگ آمیزی نیست. این روکش‌ها اغلب برای همیشه طول می‌کشند، زیرا باید منتظر بمانید تا خشک شود. نصب خود دیوار برجسته چوبی اصلاً طول نکشید!

آیا دوباره از آنها استفاده کنم؟

نحوه نصب لت های چوبی روی دیوار

بله کاملا! این پروژه فقط شامل کمی ریاضی است و محصول نهایی زیبا است!

ای کاش جای خوبی در خانه ام برای نصب این پانل های دیواری چوبی داشتم. من به خصوص ظاهر آن را دوست دارم پانل های بلوط سفید. من فکر می کنم آنها در یک گلخانه یا ورودی که یک قفسه و آینه درست در بالا نصب شده است، شیک به نظر می رسند! امیدوارم از آنها در پروژه های DIY آینده استفاده کنم.

دیوار لت چوبی DIY – قبل و بعد

در اینجا نمای نهایی دیوار چوبی عمودی است. شگفت انگیز است که چگونه چند نوار چوبی عمودی می تواند چنین تفاوتی ایجاد کند!

تخته های عمودی همچنین ظاهری مدرن از اواسط قرن را ارائه می دهند که فضای کل خانه را تکمیل می کند.

لت های چوبی مشکی پشت مبل چرمی

به علاوه، اندازه بزرگ دیوار با رنگ تیره آنجا چندان بزرگ و لخت به نظر نمی رسد.

یک دیوار گالری اضافه کنید

افزودن یک دیوار گالری بالای کاناپه

برای سفارشی کردن فضا کمی بیشتر نصب کردم این دیوار گالری درست بالای لت های چوبی من عکس های همه نوه ها را اضافه کردم (الان پنج تا هستند!) و می دانم که پدرم آن را دوست خواهد داشت.

افزودن پانل های دیواری چوبی به یک دیوار خالی در اتاق نشیمن
یک کاناپه چرمی با کوسن و یک دیوار گردویی مشکی به عنوان دیوار برجسته پشت

فکر می کنم خیلی به اتاق اضافه می کند. دیوار سفید خسته کننده از بین رفته است و اکنون پس زمینه ای تیره برای برجسته کردن این قاب های خاص وجود دارد.

اتاق نشیمن – منابع

بازسازی لفت با مبل چرمی، فرش بزرگ سرمه ای و دیوار گردویی مشکی

فرش 9×12 // مبل چرمی // میز قهوه بیضی شکل // چراغ پایهدار // بالش مخملی // دیوار گالری // چراغ طلایی

برای بازسازی این اتاق چه کاری باقی مانده است؟

اضافه کردن یک کنسول چوبی بزرگ به این دیوار

هنوز منتظرم آن کنسول تلویزیون بزرگ قبل از اینکه بتوانم تزئین این فضا را به پایان برسانم، برسم. من مطمئناً شما را در جریان خواهم گذاشت و وقتی همه چیز تمام شد، عکس های نهایی را در اینجا در وبلاگ به اشتراک خواهم گذاشت.

چگونه یک دیوار چوبی را به یک دیوار خالی در خانه خود اضافه کنید



Source link