You are currently viewing مزایای بهبود خانه: بهبود راحتی، ایمنی و ارزش

مزایای بهبود خانه: بهبود راحتی، ایمنی و ارزش


ممکن است از شرکت های ذکر شده در این پست درآمد یا محصولاتی کسب کنیم. این بدان معنی است که اگر روی پیوند کلیک کنید و کالا را خریداری کنید، کمیسیون کوچکی بدون هیچ هزینه اضافی برای شما دریافت می کنم … شما به سادگی به تکمیل صندوق سفر خانواده کمک می کنید.

تصویر – مجوز CC0مفهوم ارتقاء خانه‌های ما شامل عناصر مختلفی است که به راحتی می‌توانیم غرق در کارهایی شویم که آنها را اولویت‌بندی می‌کنیم. آیا آن است پیشگیری از رطوبت یا به حداقل رساندن پیش نویس، دلایل زیادی برای بازسازی خانه های ما وجود دارد، اما در دنیای امروز که هزینه مواد اولیه در حال افزایش است و سلامت و رفاه مردم به آرامی رو به وخامت است، تبدیل خانه های ما به یک پناهگاه مناسب هرگز حیاتی نبوده است. بنابراین، بازسازی خانه‌هایمان تنها راه واقعی است که می‌توانیم کنترل بیشتری بر زندگی خود به دست آوریم. در اینجا چند دلیل کلیدی وجود دارد که چرا مهمتر از همیشه بازسازی خانه هایمان است.

بهبود بهره وری انرژی

با افزایش قیمت انرژی، سرمایه گذاری در ویژگی های کارآمدتر انرژی بسیار مهم است. شرکت ها دوست دارند پنجره فیلادلفیا تعداد زیادی پنجره و پاسیو مختلف را ارائه دهید که می تواند به ما در صرفه جویی در قبض انرژی کمک کند، نه تنها برای جلوگیری از وزش باد، بلکه برای آوردن نور طبیعی بیشتر به خانه. نور طبیعی بیشتر به این معنی است که خانه‌های ما گرم‌تر هستند، بنابراین نیازی به روشن کردن گرمایش زیاد نداریم، اما در داخل نیز احساس بهتری خواهیم داشت. تاکتیک های کارآمد انرژی مانند عایق بندی منجر به صرفه جویی طولانی مدت در صورتحساب های ماهانه ما می شود. بسته به اینکه از چه کسی بخواهید، این می تواند شما را در هر جایی نجات دهد 15 تا 50 درصد با عایق مناسب. به عنوان مثال، عایق فوم اسپری می تواند به صاحبان خانه کمک کند بین 30 تا 50 درصد صرفه جویی کنند و کسانی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند می توانند با عایق استاندارد بیش از 20 درصد صرفه جویی کنند. عوامل مختلفی مانند شرایط و سن خانه، کیفیت عایق بندی، مناطقی از خانه که عایق بندی شده اند و کارایی ویژگی های خانه مانند سیستم HVAC وجود دارد. عایق بندی مناسب خانه یکی از راه های سود است، و اکنون با تمرکز بیشتر بر بهره وری انرژی در پرتو پایداری و سایر مولفه ها، باید راه هایی را پیدا کنیم تا به نحوی پول خود را پس بگیریم.

رقابتی نگه داشتن خانه خود در بازار پررونق مسکن

رونق بازار مسکن بی سابقه است. بنابراین، ارتقاء و بازسازی خانه شما می تواند ارزش آن را تا حد زیادی افزایش دهد و برای خریداران بالقوه جذاب باشد. بسیاری از ما ممکن است در خانه همیشگی خود احساس راحتی کنیم، اما همه چیز تمایل به تغییر دارد و به همین دلیل است که در پس ذهن خود باید به این فکر کنیم که چگونه خانه خود را در بازار مسکن رقابتی نگه داریم. انجام کلیه تعمیرات، به روز رسانی و بهبودهای آرایشی لازم و همچنین پاکسازی و پاکسازی عمیق، می تواند کمک کند، اما شما همچنین باید قیمت خانه خود را به صورت رقابتی انجام دهید و از نزدیک با یک مشاور املاک همکاری کنید تا عواملی مانند شرایط فعلی بازار و ویژگی های منحصر به فرد خانه خود را در نظر بگیرید. اگر زمان مناسب باشد، می‌توانیم خانه‌مان را برای فروش فهرست کنیم و سود قابل‌توجهی به دست آوریم، و اگرچه در حال حاضر رقابت زیادی در بازار وجود دارد، این بدان معناست که آب و هوای فعلی می‌تواند فرصت مناسبی برای شما باشد تا بهبودهای خانه را دوبرابر کنید. شما مدت زیادی است که فکر می کنید

با تغییرات محله همراه باشید

هنگام بازسازی خانه خود، حفظ رقابت در بازار مسکن بسیار مهم است، اما همچنین باید به خاطر داشته باشید که در سال های اخیر، بسیاری از صاحبان خانه ها در طول همه گیری ارتقاء دادند. هر خانه‌ای که در سال‌های اخیر تغییر نکرده باشد، در مقایسه با بقیه محله‌ها می‌تواند مانند یک انگشت شست زخمی بیرون بیاید. این فقط مربوط به ارزش ملک است. ما هرگز نباید اهمیت یک رنگ را دست کم بگیریم زیرا می تواند به ساده ترین راه ها به مدرن سازی خانه ما کمک کند، اما همچنین اگر تصمیم به فروش داشته باشیم می تواند کمی بیشتر به مبلغ فروش نهایی اضافه کند. حفظ ارزش بازار آن به معنای همگام شدن با کد با تغییرات و بهبودهایی است که در اطراف آن اتفاق می افتد. بنابراین، در بازار مسکن پررونق، این پیشرفت‌های استراتژیک می‌تواند به خانه شما کمک کند که برجسته و برجسته شود ایجاد یک محیط زندگی منسجم و مطلوب این فقط در مورد آنچه در داخل ملک است نیست، بلکه در مورد تقویت مفهوم جذابیت محدود است.

بهبود ایمنی خانه شما

آرامش خاطر سخت تر از همیشه است. واقعیت سبک زندگی مدرن برای بسیاری از ما تا حدودی با احساس شکاف سلامت روانی مرتبط با رسانه های اجتماعی و اخبار بد مرتبط است. بسیاری از نسل‌های قدیمی با طرز فکر «جهل سعادت است» زندگی می‌کنند، و این تا حدی به این دلیل است که آنها تمایلی به جستجوی آنلاین مانند ما ندارند. جستجو برای ما آسان تر از همیشه است آمار جنایات محلیو این بدان معناست که اگر بیش از چند دزدی در اطراف ما اتفاق می افتد، ما شروع به نگرانی می کنیم که آیا خانه ما واقعاً قلعه ای است که فکر می کنیم آن است، به همین دلیل است که بازسازی خانه هایمان و داشتن مناسب ترین آنها از همیشه مهم است تاکتیک ها و تکنیک های ایمنی اینها شامل دوربین‌های امنیتی و قفل‌های هوشمند می‌شوند، اما می‌توانیم به جنبه‌های دیگر ایمنی نیز فکر کنیم، مانند پنجره‌های ایمن و حتی سیستم‌های الکتریکی ارتقا یافته و آشکارسازهای دود یا آلارم‌های مونوکسید کربن. ترکیبی از دستگاه‌های ایمنی و ارتقاء امنیتی می‌تواند احساس ایمنی کلی ما را در ملک ما بهبود بخشد.

بهبود سلامت روانی ما

برای ما مهم تر از همیشه است که سلامت روان خود را در اولویت قرار دهیم، و بازسازی خانه هایمان می تواند از بسیاری جهات کمک کند. قبلاً در مورد اجازه دادن به نور روز بیشتر برای صرفه جویی در قبض انرژی صحبت کرده ایم، اما افزایش نور طبیعی می تواند حال ما را بهتر کند. در بخش DIY، تکمیل پروژه های بهبود خانه که مدت زیادی از آنها اجتناب کرده اید، می تواند به شما احساس موفقیت بدهد و استرس ذهنی شما را کاهش دهد. به همین ترتیب، تمیز کردن ملک یک راه فوق العاده برای اطمینان از ظاهر و احساس مکان است. احساسات یکنواخت تر مفهوم راحتی چیزی است که نمی‌توانیم آن را دست کم بگیریم، زیرا برای وضعیت ذهنی ما انجام می‌دهد. ایجاد مناطق استراحت ویژه می تواند یک خلوت آرام را برای شما فراهم کند. آ آلاچیق در باغ نصب ساده ای است که می تواند در مواقعی که همه چیز زیاد می شود، پناهگاهی برای خوش آمد گویی باشد و در مورد باغ، افزودن گیاهان آپارتمانی نیز می تواند استرس را کاهش دهد و خلق و خو و تمرکز شما را بهبود بخشد. البته روش‌های زیبایی‌شناختی دیگری مانند بهبود نور شما وجود دارد که می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند، اما باید به خاطر داشته باشیم که پیشرفت‌های استراتژیک که محیطی آرام‌بخش ایجاد می‌کنند می‌توانند تأثیر بسیار مثبتی بر سلامت روان و رفاه ما داشته باشند.

انطباق با نیازهای سبک زندگی شما

هیچ کس یک نقطه ثابت در زمان نیست و ما در حال تکامل هستیم. بنابراین، سفارشی کردن فضای زندگی خود برای مطابقت با نیازهای در حال رشد شما می تواند یکی از مهم ترین پیشرفت هایی باشد که تا به حال انجام خواهید داد. مهمتر از هر زمان دیگری این است که هر چند سال یکبار به آنچه که خانه ما واقعاً برای ما انجام می دهد در مقابل چیزهایی که می کند نگاه کنیم باید برای انجام این. همه‌گیری به این معناست که بسیاری از مردم در دفاتر خانگی سرمایه‌گذاری کرده‌اند یا دفاتر در فضای باز برای خانه‌های خود خریداری کرده‌اند، و نگاهی به خانه‌تان در حال حاضر و دیدن اینکه آیا به نیازهای روزانه‌تان و همچنین نیازهای کلی شما کمک می‌کند، می‌تواند کمک کند. به مهم ترین مسائل زندگی خود رسیدگی کنید. هنگامی که به بازسازی خانه خود فکر می کنیم، ممکن است به نظر یک کار متعالی برسد که انجام آن تقریبا غیرممکن است. همه این دلایل به وضوح نشان می دهد که چرا باید خانه های خود را بازسازی کنیم. این کاری نیست که ما باید هر دو سال یک بار انجام دهیم، اما واقعیت این است که خانه ما به مرور زمان با ما تکامل خواهد یافت. نگه داشتن یک گوش در مورد تغییرات در بازار و درک چگونگی کاهش هزینه های آب و برق و انطباق با سلامت روانی، جسمی و عاطفی همه چیزهایی هستند که در دراز مدت به شما کمک می کنند.



Source link