You are currently viewing در کنفرانس سال 2024 چه بپوشیم

در کنفرانس سال 2024 چه بپوشیم


این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد و Corporatette® ممکن است بابت خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این پست، کمیسیون دریافت کند. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.

زنان و مردان شرکتی در یک کنفرانس حرفه ای نشسته اند

اخیراً در اینجا تعداد زیادی سؤال در مورد لباس پوشیدن در یک کنفرانس در عصر عجیب مد سال 2024 وجود داشته است … پس بیایید بحث کنیم! من برخی از موضوعاتی را که دیده ام مطرح می کنم بیرون می آورم و دوست دارم ببینم چگونه در نظرات درباره آنها بحث می کنید…

ما در گذشته بحث کرده ایم پنج چیز شما باید پوشیدن در کنفرانس ها، نحوه ایجاد شبکه در کنفرانس هاو حتی یکدیگر را سوراخ کردیم در یک کنفرانس ساحلی با لباس‌های غیررسمی تجاری چه بپوشیم؟.

{متصل: راهنمای نهایی کسب و کار گاه به گاه برای زنان}

در کنفرانس سال 2024 چه لباسی باید بپوشید؟

بسیاری از سوالاتی که دیده ام در مورد انواع لباس کار زیر می پرسند:

  • لباس: داخل هستند یا بیرون؟ آستین؟ جیب؟
  • بلیزر؟
  • آیا می توانید تکه های لباس را تکرار کنید (مانند پوشیدن یک کت و شلوار در دو روز مختلف)؟
  • اگر قرار است در ماه مه سرد باشد می توانید جوراب شلواری بپوشید؟ اگر جایی مانند فلوریدا باشد و آن روز هوا سرد باشد چه می‌شود – آیا جوراب شلواری مشکی نامناسب به نظر می‌رسد؟

برای 0.02 دلار من…

در یک کنفرانس دامن یا لباس نپوشید مگر اینکه بدانید چه چیزی را روی پاهای خود بپوشید

اگر این سوال مطرح است که آیا جوراب شلواری برای فصل مناسب است یا اینکه کنفرانس آنقدر رسمی است که نیاز به جوراب شلواری داشته باشد، از لباس صرف نظر کنید و شلوار را انتخاب کنید.

(اما در گذشته گفته ام که الف لباس کار با جیب و آستین بهترین لباس برای پوشیدن در یک کنفرانس است… و ما فقط یک دسته جمع آوری کردیم.)

برای محافظت از خود در برابر تهویه مطبوع کنفرانس سرد، بلیزر و لایه لایه بپوشید

البته من همیشه طرفدار یک کت بلیزر هستم (یا ژاکت، بلیزر، اگر کنفرانس غیررسمی‌تر باشد یا بقیه لباس‌های شما ساختارمندتر است) – و پیشنهاد می‌کنم یک ژاکت کش باف پشمی یا پاکت در کیف خود داشته باشید تا بتوانید برای گرمای بیشتر آن را روی ژاکت بیندازید. (اگر در طول کنفرانس سرد می شوید، بسته بندی می تواند روی پای شما نیز باشد

در کنفرانس لباس های جیب دار بپوشید

یک امتیاز بزرگ دیگر برای ژاکت (اگر عاقلانه انتخاب کنید): یک جیب برای کارت ویزیت خواهید داشت. در غیر این صورت مطمئن شوید که شلوارتان جیب دارد!

کفش های راحت بپوشید که به طور مبهم حرفه ای به نظر می رسند

اگر می‌دانید که قرار است زیاد پیاده‌روی کنید – یا اینکه ممکن است برای ناهار، شام یا کوکتل، خیابان‌های زیادی را پیاده روی کنید – واقعاً نمی‌خواهید آن کسی باشید که از کفش‌هایتان شکایت می‌کند.

در عین حال، من احساس می‌کنم که می‌توانید با کفش‌های زیادی که ممکن است برای پوشیدن کفش‌های راحت کمی ناراحت‌کننده باشند، فرار کنید.

(در پایان این پست تعدادی از کفش های راحت و در عین حال حرفه ای مورد علاقه خود را قرار خواهیم داد…)

یک نسخه پشتیبان خوب: ذخیره کنید آپارتمان های تاشو در کیف خود برای تعویض در مواقع اضطراری. (من از آنها به عنوان دمپایی هتل نیز استفاده کردم.)

لباس ها را تکرار نکنید، اما با خیال راحت آنها را به روش های مختلف بپوشید

فکر می‌کنم همه می‌دانند که لباس کنفرانس شما به دلیل محدودیت‌های بسته‌بندی محدود است – بنابراین با داشتن یک لباس کاملاً جدید احساس ناراحتی نکنید. سعی می‌کنم آنقدر آن را تغییر دهم تا مشخص شود که لباس دیروز نپوشیده‌ای – اگر قرار است یک روز کت با شلوار بپوشی، شاید روز دوم همان شلوار را با یک ژاکت متفاوت بپوشم. و بلیزر 1 با لباس یا شلواری متفاوت در روز سوم.

وقتی شک دارید، به دنبال عکس های کنفرانس از سال های قبل باشید

معمولاً جایی وجود دارد، چه وب‌سایت کنفرانس یا هشتگ‌های اینستاگرام، که در آن می‌توانید متوجه شوید که افراد در کنفرانس شما دقیقاً چه لباسی پوشیده‌اند. این بهترین راهنمای شما خواهد بود!

من همچنین (با دقت) از همکاران خانمی که می‌دانم در گذشته در کنفرانس شرکت کرده‌اند، سؤالات کلی پرسیده‌ام، مانند “آیا این یک وضعیت جوراب شلواری است؟” ، برای پرسیدن حتی چنین سؤال کلی. (همچنین ممکن است یک خط مشی کاری وجود داشته باشد اگر فقط چند نفر برای شرکت در کنفرانس هر سال یا هر چیز دیگری انتخاب شوند.)

لطفا توجه داشته باشید که روزهای مختلف کنفرانس ممکن است لباس متفاوتی داشته باشد

من فکر می کنم معمول است که آخرین روز کنفرانس ها تنوع بیشتری در لباس افراد داشته باشد زیرا ممکن است مردم ناهار را برای رویداد دیگری ترک کنند. افرادی که به دادگاه یا سایر جلسات بزرگ می روند ممکن است در کت و شلوارهای رسمی تری نسبت به بقیه کنفرانس بپوشند – در حالی که بسیاری از افراد ممکن است در لباس مسافرتی راحت باشند.

(این زمان عالی برای حذف عزیزتان است شلوار کشیده برای دفتر اگر فکر می کنید برای هواپیما چه بپوشید! مخاطبان خود را بشناسید، اما ورزش های خاصی – مانند شلوار Athleta – ممکن است در اینجا مناسب باشند.)

آیا می توانید برای یک کنفرانس کفش ورزشی بپوشید؟

مخاطبان خود را در اینجا بشناسید – برای کنفرانس‌های رسمی‌تر و شرکتی، احتمالاً به نه تمایل دارم، اما واقعاً می‌تواند بسیار متفاوت باشد… در عوض کفش‌های راحت مانند کفش‌های راحتی، مری جین یا پنجه‌های نوک تیز را انتخاب کنید.

یکی دیگر از گزینه‌های خوب اینجا: آن زیرمجموعه‌ای از کفش‌های نازک، اما راحت و مبهم حرفه‌ای که قبلاً آن را «پاشنه رفت‌وآمد» می‌نامیدیم. (به خصوص دانستن این موضوع خوب است زیرا شلوارهای دمپا گشاد دوباره مد شده اند زیرا طول پاچه را حفظ می کنند!)

برخی از برندهای مورد علاقه ما برای این نوع کفش عبارتند از پرواز لندن، دانمارک، آیلین فیشر، بدنیا آمدنو میز موز.

آنچه زنان باید بپوشند صحبت در یک کنفرانس؟

البته این یک سوال کمی متفاوت است، اما من به اندازه کافی از آن در اینجا دیده ام (چون شما بچه ها راک دارید) که باید در اینجا نیز درباره آن بحث کنیم. چه فرقی دارد؟

دو نکته اصلی که من دیدم خوانندگان بارها و بارها به آن اشاره کرده اند:

مراقب کابل های میکروفون باشید. به عنوان مثال، اگر قرار است سیم و طناب به شما تعبیه شود، لباس آنقدرها خوب نیست زیرا تعداد زیادی از آن طناب ها باید از لباس شما عبور کنند.

مراقب دامن ها باشید. آیا در حین سخنرانی یا پنل خود خواهید نشست؟ یا در هر نقطه ای از آن؟ آیا روی یک سکوی بلند قرار خواهید گرفت؟ آیا چیزی محکم در جلوی پای شما خواهد بود، مانند یک سفره یا یک تریبون جامد؟ اگر پاسخ هر یک از اینها «شاید» است، باز هم، احتمالاً لباس یا دامن آن چیزی نیست که می‌خواهید بپوشید.

(این گفته، اگر شما هنوز می خواهید با یک لباس بروید، بررسی اخیر ما را بررسی کنید لباس های روز و شب – تأثیر کافی برای عالی بودن برای یک رهبر یا VIP داشته باشد.)

برای $.02 منمن به زنان سخنگو پیشنهاد می کنم آن را امتحان کنند اقتدار را با بلیزر ابراز کنید یا یک ژاکت شبیه شانل… این یک فرصت عالی برای رفتن به دنبال چیزی جسورانه و به یاد ماندنی است، اما همچنین زمان خوبی برای توجیه چیزی مانند یکی از بلیزرهای گران قیمت مورد علاقه ما است.

این همچنین می‌تواند فرصتی عالی برای بیرون کشیدن یک «لباس سرگرم‌کننده» مانند لباس‌هایی باشد که در روز چهارشنبه ارائه می‌کنیم… من برخی از جدیدترین موارد دلخواه خود را در زیر قرار می‌دهم. البته، قبل از اینکه کمی وحشی شوید، برند شخصی خود را بشناسید (و اهداف شغلی خود را برای کنفرانس، چه جذب مشتریان جدید یا به یاد ماندن به عنوان یک متخصص) و همچنین لباس کنفرانس عمومی را بشناسید…

جدیدترین بلیزرهای مورد علاقه ما برای لاف زدن

در جستجوی تجمل یک بلیزر زیبا? موارد دلخواه 2024 شامل اسمیتعبارتند از مک کوئین، آژانس، ریش ورونیکا، تاشو، آرمانیو آنین بینگ.

جدیدترین ژاکت های مورد علاقه ما مانند Chanel

برخی از جدیدترین موارد مورد علاقه ما ژاکت سبک شانل برای محل کار در سال 2024 این موارد را شامل می شود، اما به طور کلی مارک های مشابه را بررسی کنید شانل، سنت جان، جان مقدس، IRO، آژانس، ساندرو، ضربه شدیدو جی. خدمه. در بخش بودجه، بررسی کنید انبه، بیانو بازار سیاه کاخ سفید.

برخی از جدیدترین لباس های سرگرم کننده مورد علاقه کت

ما هر هفته یک لباس سرگرم کننده برای خود می چینیملباس هفته” دارای برخی از آخرین موارد مورد علاقه کت است این عدد براده طلایی، این شلوار مخمل آبیاین کت و شلوار ژاکارد مانند راک استار با پرندگان کوچکو این کت و شلوار چاپ شده بسیار غیر معمول از Etro.

بهترین کفش کنفرانس چیست؟

من در اینجا درخواست هایی را برای قاچ، کفش پاشنه بلند، تخت راحت و موارد دیگر دیده ام! فکر می‌کنم اکثر خوانندگان موافق باشند که اکنون زمان آن نیست که کفش‌های پاشنه‌دار 4 اینچی را که فقط در فروشگاه بزرگ پوشیده‌اید امتحان کنید.

من برخی از جدیدترین کفش‌های مورد علاقه خود را در این دسته‌ها در زیر قرار می‌دهم… اما خوانندگان، دوست دارم آنچه را که می‌گویید بشنوم!

تخت های راحت برای پوشیدن در یک کنفرانس

مقرنس

از سال 2024، برخی از لوفرهای مورد علاقه ما برای کار از این کشور هستند سام ادلمن، Everlaneو مادول. اگر چیزی کلاسیک تر می خواهید، خوانندگان آن را دوست خواهند داشت بس کن و فراگامو; اگر راحتی می خواهید ویونیک و به دکتر شول هر دو گزینه دارند در همین حال، اگر چیزی کمی زنانه‌تر یا آرام‌تر می‌خواهید، لافرس محافظه کار Burch همه واقعاً در Nordstrom امتیاز بالایی دارند (مخصوصاً این “موکاسین باله“)! (توری برچ نیز انجام می دهدموکاسین باراناگر در هوای مرطوب زیاد رفت و آمد می کنید!)

تخت ماری جین و سایر کفش های بنددار

کفش های باله و دیگر سبک های لغزنده

آپارتمان تاشو

کفش های پاشنه بلند راحت برای پوشیدن در یک کنفرانس

پاشنه های گوه ای

از سال 2024، تعداد زیادی وجود دارد پاشنه های گوه ای برای کار اخیراً آنها برای رفت و آمد یا یادگیری راه رفتن با کفش پاشنه دار عالی به نظر می رسند… نوردستروم به خصوص دارای یک تن از مارک های مانند غرب نهم، باندولینوو آکواتالیا – همچنین بررسی کنیدجی. خدمه و ویوایا! برخی از موارد مورد علاقه فعلی ما:

کفش پاشنه بلند برای رفت و آمد

اگر به دنبال کفش های پاشنه دار برای رفت و آمد هستید، از سال 2024 مارک هایی مانند پرواز لندن، دانمارک، آیلین فیشر، بدنیا آمدنو میز موز. آنها به شما کمک می کنند قد را برای شلواری با پاشنه پا حفظ کنید – اما با کفش های راحت تر برای رفت و آمد خود.

گزینه ای دیگر: کفش کتانی گوه ای.

{related: ما را بررسی کنید راهنمای کفش پاشنه بلند!}

کفش پاشنه بلند “راحت”.

اگر دنبال “کفش پاشنه بلند راحت“، مارک هایی مانند کلارکز، طبیعی ساز، تروترها، کول هان، ویونیکو لایف استراید! اگر مطمئناً یک پایه محکم می خواهید، مارک هایی مانند آن را بررسی کنید پرواز لندن، دانمارک، آیلین فیشر، بدنیا آمدن – آنها به عنوان پاشنه برای رفت و آمد عالی هستند (زیرا می توانید قد شلوار را با پاشنه پا حفظ کنید)، اما اگر چیزی راحت تر می خواهید، می توانند فقط بلیط باشند.

برخی از جدیدترین کفش های پاشنه بلند مورد علاقه ما برای سال 2024 در زیر آمده است…

کفش پاشنه بلند

اینها برخی از موارد مورد علاقه ما هستند کفش پاشنه کوتاه راحت برای کار از 2024 … همچنین ببینید سی کی کالوین کلاین، تروترها، سام ادلمنو سارا فلینت!

عکس سهام از طریق عکس های سپرده / toxawww.





Source link