You are currently viewing برنامه سفر 4 روزه Key West – چه چیزی را ببینیم، کجا بخوریم + کجا ماندیم!

برنامه سفر 4 روزه Key West – چه چیزی را ببینیم، کجا بخوریم + کجا ماندیم!


اگر قصد سفر به کی وست را دارید، این پست یک برنامه سفر کامل 4 روزه و جزئیاتی در مورد همه چیزهایی که باید ببینید، کارهایی که باید انجام دهید، توصیه‌های رستوران و محل اقامت ما را ارائه می‌کند! من همچنین یک لهجه Key West در اینستاگرام خود ذخیره کرده ام (اینجا را فشار دهید)!

PS، اگر تازه وارد اینجا هستید، اسم من استفانی است و من یک دیوانه، شیفته مد، و شیفته مارگاریتای تند هستم. من را در اینستاگرام دنبال کنید @sugaredstilettos برای دیدن همه اینها و مقدار زیادی از زندگی روزانه ام… دوست دارم دوستان جدید!

کی وست اولین ایستگاه در ماه عسل ما قبل از پرواز به ترکز و کایکوس بود (پست وبلاگ ترک به زودی!). ما از 20 ژوئیه تا 24 ژوئیه در کی وست بودیم و اجازه دهید شروع کنم و بگویم گرم + مرطوب بود. اگر می‌توانستید از برنامه‌ریزی سفر خود به کیز در ماه‌های تابستان اجتناب کنید، قطعاً این کار را می‌کردم، اما اگر اجتناب‌ناپذیر است، بگذارید فقط بگویم که ما هنوز در آنجا اوقات خوشی را سپری کردیم… فقط کمی چسبناک بود.

در اینجا خلاصه ای از آنچه در زیر آمده است در صورتی که می خواهید جلو بروید!

  1. توقف های نمادین برای عکس های فوری

  2. بهترین مکان ها برای غذا خوردن

  3. کارهایی که باید انجام داد

  4. کجا ماندیم – نشانگر هتل

  5. مسیر دقیق ما – اگر می خواهید دقیقاً همان کاری را که ما انجام دادیم دنبال کنید!

جزئیات لباس«همه لباس‌های من از سفرمان به کی وست به هم مرتبط هستند اینجا! اگر چیزی پیدا نکردید، در اینستاگرام به من پیام دهید تا لینک دقیق را برای شما ارسال کنم!

1. لحظه ای نمادین-ارزش عکس توقف

جنوبی ترین نقطه شناور – واقع در گوشه خیابان Whitehead + South Sts.

  • این شناور جنوبی ترین نوک قاره ایالات متحده را نشان می دهد و 90 مایلی از هاوانا، کوبا فاصله دارد!

Mile Marker 0 – واقع در خیابان Whitehead 490

  • نشانگر Mile 0 یکی دیگر از عکس‌هایی است که باید ببینید، زیرا شروع مسیر 1 ایالات متحده را نشان می‌دهد، که یک امتداد 2369 مایلی است که از شمال تا مرز کانادا امتداد دارد!

اسکله غروب“این در خیابان دووال است.”

  • به خاطر نیمکت ها و میزهای رنگین کمانی که مشرف به آب هستند، شهرت دارد. اساسا این زیباترین عکس با انفجار رنگ است!

جاده رنگین کمان – واقع در خیابان دووالتی

ستون های نشانگر – واقع در هتل مارکر (جایی که ما اقامت داشتیم!)

دیوار برچسب کی وست سپر – واقع در کنار اسکله ها در نزدیکی جمهوری صدف حلزونی

2. بهترین مکان ها برای غذا خوردن

از بین تمام مکان هایی که در مسیر زیر خوردیم، این مکان ها مورد علاقه مطلق ما بودند و من به شدت آنها را توصیه می کنم! من هم همینطور توصیه می کنیم از قبل رزرو ناهار/شام را رزرو کنید زیرا رستوران های کی وست سریع رزرو می کنند!

دونات لعاب دار

دونات ها به معنای واقعی کلمه یکی از چیزهای مورد علاقه من هستند، بنابراین همیشه سعی می کنم هر جا که سفر می کنیم حداقل یک جای دونات خوب پیدا کنم. دونات های لعاب دار ناامید نشدند. طعم های باورنکردنی زیادی برای انتخاب داشتند و باز هم خیلی ها بودند. ما ژله گیلاس و آبپاش لعاب زغال اخته را امتحان کردیم – اگر شما هم مثل من طرفدار دونات هستید، به شدت توصیه می شود.

بهشت آبی

اگر قصد دارید به کی وست سفر کنید و مقالاتی در مورد محل غذا خوردن بخوانید، تقریباً می توانم تضمین کنم که بهشت ​​آبی در آن لیست ظاهر می شود. این یک غذای اصلی کی وست است و صبحانه آنها خارج از این دنیا است. فضای کل رستوران شگفت‌انگیز است، بیرون پشت ساختمان اصلی قرار دارد و درختان عظیمی از پاسیو بیرون می‌روند، مرغ‌ها در اطراف می‌دوند و موسیقی زنده!

بهشت آبی به خاطر پای کی لیم و تخم مرغ بندیکت معروف است. من شخصاً پای آهک کلیدی را امتحان کردم و در مقایسه با دیگری که در کی وست امتحان کردم، باید رتبه دوم را به آن بدهم! هنوز خیلی خوشمزه است، اما باگاتل به نظر من غیر واقعی است.

فایرفلای

یک روز صبح قبل از ساحل برای برانچ به اینجا آمدیم و خوشمزه بود! آنها همچنین ناهار و شام را انجام می دهند و من می شنوم که این نیز شگفت انگیز است! ما وافل مرغ سرخ شده و تخم مرغ شیطانی سفارش دادیم و آنها واقعاً خوش طعم بودند.

پری دریایی تشنه

ما برای یک ناهار در اواخر وقت شاد و مستی به اینجا آمدیم، بین ترک ساحل و رسیدن به شب، و این یک مکان کوچک زیبا بود.

ما برج غذاهای دریایی را با مقداری شراب سفارش دادیم و طعم غذاهای دریایی بسیار تازه بود. من الان دارم به این عکس نگاه میکنم خیلی هوس این سویچ میکنم!!

سقف لامان گرم

مناظر این مکان بسیار دوست داشتنی بود و محیط بسیار رمانتیک بود… یک مکان کوچک عالی برای صرف یک شام خوب و تماشای غروب خورشید. کاش فکر میکردم از این مکان کوچولو عکس بگیرم چون واقعا گوهری پنهان بود!!!

باگاتلا

ما یک شب اینجا شام را بیرون در بالکن طبقه دوم آنها مشرف به خیابان دووال خوردیم و حال و هوای بسیار خوبی داشت. غذا + نوشیدنی فوق العاده بود و با طعم بسیار زیادی بسته بندی شده بود. این قطعا یکی از رستوران های مورد علاقه من بود که در آن غذا خوردیم! و لطفا Key Lime Pie را از اینجا تهیه کنید، آن مورد علاقه من در کی وست است.

بهتر از رابطه جنسی

حتی قبل از شروع صحبت در مورد این مکان، آن را رزرو کنید …. جدی فقط آن را رزرو کنید!! صادقانه بگویم، این یکی از کارهای مورد علاقه من بود که در کی وست انجام دادیم. این یک کوکتل دسر ناب و رستوران دسر لذیذ است، و وقتی می‌گویم ترکیب‌های طعم از این دنیا خارج است، صادقانه منظورم این است. جو مانند یک مکان پیک است و شما قطعا نیاز به رزرو قبل از زمان دارید.

ما برای شروع به عنوان کوکتل، عکس های معجون عشق و سوپر سوکر و نمایشگاهی را سفارش دادیم. برای دسر، فیلینگ دوتایی و Naughty by Nature را سفارش دادیم. همه چیز خیلی خوب بود!! آنها واقعاً کار برجسته ای در اینجا انجام می دهند، چنین مکان منحصر به فردی!

تورتیلا بار آمیگوس

این مکان شیک نیست، اما اگر کاملاً به غذاهای مکزیکی وسواس دارید، باید آن را امتحان کنید! به علاوه، برای رفتن به اینجا نیازی به رزرو ندارید، بنابراین اگر به دنبال یک لقمه سریع برای غذا هستید، در شبی که در حال پرواز هستید، بهترین مکان برای غذا خوردن است. تنها چیزی که باید بگویم این است که تاکوهای آنها بسیار خوب است و ذرت خیابانی آنها بمب عجیبی است !!!!

WIDTHS

Latitudes نیز یک مکان با رتبه برتر در Keys است، اما باید WAY را از قبل رزرو کنید. ما نتوانستیم اینجا غذا بخوریم، اما دوستانی داشتیم که اینجا غذا می‌خورند و آنها گفتند که فوق‌العاده است. فوق العاده رمانتیک و درست روی آب است. پس اگر این کتاب را دوست دارید پیشاپیش!!

3. کارهایی که باید انجام دهید

دوچرخه برای اجاره

کی وست مکان مناسبی برای دوچرخه‌سواری است و بررسی همه چیزهای مسیرتان را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا می‌توانید خیلی سریع‌تر از پیاده‌روی در اطراف حرکت کنید. من و شاون هر روز که آنجا بودیم به معنای واقعی کلمه دوچرخه سواری می کردیم و بنابراین توانستیم کارهای زیادی را در مدت زمان کوتاهی انجام دهیم.

روز ساحل

اگر از عاشقان ساحل هستید، زمانی که اینجا بودیم دو روز ساحلی را انجام دادیم. صادقانه بگویم، سواحل هیچ چیز دیوانه کننده ای نیستند و بسیار کوچک هستند، اما اگر فقط می خواهید یک روز را در کنار آب استراحت کنید، پس ارزشش را دارد!

ما به Smather’s و Fort Zachary رفتیم و اگر بخواهم یکی از این دو ساحل را برای پیشنهاد انتخاب کنم، قطعاً Fort Zachary خواهد بود. تصاویر زیر مربوط به آن جاست!

مزرعه پروانه های کی وست

این مکان یک گشت و گذار کوچک سریع و حداکثر 1 ساعته است، اما برای کاوش بسیار جالب است! اجازه می‌دهم عکس‌ها خودشان صحبت کنند.

غواصی

من کاملاً با شما صادق خواهم بود، این فقط یک سفر نشانک بود. ما تور خود را از طریق Sebago رزرو کردیم و آنها قایق را بسیار پربار کردند. ما معمولاً شلوغی را دوست نداریم، بنابراین معمولاً دوست داریم در گروه‌های کوچک‌تر یا به تنهایی چیزهایی را رزرو کنیم، اما به موقع نبودیم و این یکی از معدود تورهای موجود بود، بنابراین فقط آن را رزرو کردیم. هر دو موافق بودیم که ارزشش را نداشت. ما حتی جایی برای نشستن در قایق نداشتیم زیرا قایق شلوغ بود. تعداد افرادی که در قایق ما بودند نیز قطعاً بر تجربه غواصی ما تأثیر گذاشت زیرا حرکت بیش از حد در آب وجود داشت و شلوغ بود. من فکر می کنم ممکن است حدود 3 ماهی دیده باشیم. اگر در کیس غواصی می کنید، با یک گروه کوچک یا تور خصوصی بروید یا به قول محلی ها برای غواصی به قسمت های دیگر کیز بروید، نه مستقیم به کی وست که بیشتر توریستی است!

غروب آفتاب را در اسکله غروب تماشا کنید

برای تماشای غروب خورشید به اسکله Sunset بروید! بسیار زیباست!!! آنها یک بار و موسیقی زنده دارند، بنابراین جو عالی است.

4. جایی که ما ماندیم

داخل ماندیم نشانگر هتل در قلب کی وست که موقعیت مکانی آن به نظر من بهتر از این نمی توانست باشد. این مکان در گوشه‌ای با منظره بندر قرار دارد که فقط چند قدم دورتر از همه رستوران‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در کی وست است. بگذارید اینطور بگوییم، خیابان دووال تنها سه بلوک با شما فاصله دارد!

فضا و دکور هتل تلاقی بین بوهو و استوایی است، فقط شایان ستایش است! یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد اتاق ما بالکن خصوصی ما بود، ما بیشتر شب ها را در آنجا گذراندیم و قبل از خواب از یک لیوان شراب لذت بردیم.

سه استخر درخشان در سایت وجود دارد که یکی از آنها دارای یک بار سرویس کامل است … منظورم این است که شما نمی توانید یک پینا کولادا کنار استخر را شکست دهید!

5. مسیر ما

من شخصاً عاشق ایجاد برنامه های سفر دیوانه کننده برای تعطیلات خود هستم زیرا دوست دارم از هر ثانیه ای که سفر می کنم بهترین استفاده را ببرم. می دانم که برنامه های سفر برای همه مناسب نیست، اما اگر شما هم مثل من هستید که در سفر به سازمان نیاز دارید، آخرین پاراگراف برای شما مناسب است!

در زیر مسیر دقیق ما به کی وست را خواهید یافت. فکر کردم اگر بخواهید در سفر بعدی دوباره این کار را انجام دهید، حدس و استرس را از برنامه ریزی شما دور کنم! این یک پایه عالی برای شروع است و همه را شامل می شود "باید دیده شود" در کی وست!

روز اول (روز ورود)

11 صبح – رسیدن به کی وست

ساعت 12:00 – پذیرش در هتل مارکر (آدرس: خیابان ویلیام 200، کی وست)

1:00 بعد از ظهر – ناهار در شرکت غذاهای دریایی Conch Republic (بدون نیاز به رزرو، 800 فوت از هتل)

19:00 – شام مکزیکی و مارگس در بار Amigos Tortilla (بدون نیاز به رزرو)

21:00 – مرکز شهر + خیابان دووال را کاوش کنید

روز دوم

9 صبح – قهوه سرد + دونات لعاب دار

10:30 صبح – برانچ در Firefly Key West (0.8 مایلی از هتل)

12:00 – روز ساحلی در ساحل اسمترز

4:00 بعد از ظهر- برنامه ها + کوکتل در Thirsty Mermaid

19:00 – شام در اتاق قلع داغ (0.8 مایل از هتل)

20:00 – غروب آفتاب در اسکله

روز سوم

830 صبح- جنوبی ترین نقطه شناور عملیات عکس!

9 صبح – برانچ در آزور (0.6 مایل از هتل)

11 صبح – روز ساحل در پارک تاریخی فورت زاخاری تیلور (1.5 مایل از هتل)

230 بعد از ظهر – ناهار در کلبه خرچنگ

18:00 – شام ساعت 9 و 9

9 شب – دسر + کوکتل در Dessert Bar Better than Sex (1.1 مایل از هتل)

روز چهارم

8 صبح – صبحانه در شرکت تخم مرغ

9 صبح – مزرعه پروانه های کی وست

11:00 صبح — مایل 0 Marker Photo Op!

12:00 – گشت غواصی (3 ساعت) (500 فوت از هتل)

20:00 – شام در Baglatelle

10:00 شب – تور کی وست گوست

روز پنجم (روز حرکت)

10 صبح – صبحانه در بهشت ​​آبی

من را در اینستاگرام دنبال کنید @sugaredstilettos برای سواری همراه بیا!

همیشه با عشق

رکاب های قندی

از استفانی





Source link